مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رویکرد مدیریت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به موضوع نشاط در جامعه با محوریت مذهب است.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ 30 April 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی ایجاد امید را در جامعه امروز ضروری دانست و اظهار کرد: ویژه برنامه هایی همچون اجرای سرود برای گروه های سنی مختلف پیش بینی شده و سازمان تبلیغات تلاش می کنند نقش جدی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با تاکید بر اهمیت وحدت و تقریب مذاهب و ادیان الهی در این پیوند، اضافه کرد: نگاه های معنوی نباید فقط به مسجدها و حسینیه‌ها محدود شود زیرا همه انسان‌ها نیازهای معنوی دارند و نیازمند بسترهای فرهنگی و مذهبی هستند.

فوقی در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان اصفهان پس از دو سال تعطیلی این نمایشگاه گفت: اینکه جامعه دغدغه کار قرآنی داشته باشد بسیار قابل تقدیر است در این بین باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تکنولوژی به روز حرکت های متناسبی را در پیش بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: عظم جدی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه لازم است تا ضعف ها تا حدودی برطرف شود، حمایت از این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه ها و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط در کنار وحدت رویه داشتن رسیدن به اهداف بلندمدت را تسهیل می‌بخشد.

فوقی تصریح کرد: همیشه نقاط ضعف بیشتر مطرح میشود این در حالی است که در برخی مواقع برای ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت ها باید تشویق هایی را در دستور کار قرار داد تا ایجاد انگیزه کند و در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :