کد خبر: ۱۰۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 01 October 2015

بعد از آنکه همزمان با ورود سرزده رسایی به دانشگاه آزاد اسلامشهر، تعدادی از مسئولان حراست دانشگاهی به دستور رییس دانشگاه، علی بدرقه به طرف این نماینده مجلس حمله ور شدند،اخبار تکمیلی حاکی از اسلحه کشی مسئول حراست این دانشگاه روی دانشجویان است.

نامبرده ضمنا به دلیل مسائل اخلاقی از واحد رودهن اخراج شده بوده است که با وساطت مسئول قبلی حراست دانشگاه، به واحد اسلامشهر منتقل شده است.

گفتنی است ریاست این واحد دانشگاهی علی بدرقه ،‌ در سالهای گذشته در برنامه هایی که توسط دانشجویان منتقد در دانشگاه های امیرکبیر و تهران برگزار می شده به همراه عده ای دیگر از کارکنان این دانشگاه به عنوان"دانشجو" در جلسه ایجاد آشوب و جنجال کردند.
بدرقه خود را در اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ دانشجوی دکترا معرفی کرده بود و گفت حاضر است که دست آقای جاسبی را بخاطر خدماتش ببوسد.

شایان ذکر است بدرقه در آن زمان مسئول آموزش دانشگاه آزاد واحد گرمسار و دانشجوی سال اول دکتری بود، که بعد از آن و با گذشت تنها دوماه به مقام ریاست دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر منصوب شده است.

همچنین پیش از این اخباری درباره سید علی نقیب‌زاده مبنی بر شلیک وی به سمت احسان رضوانی از دانشجویان دانشگاه آزاد شاهرود با تفنگ ساچمه‌ای مطرح بود که، وی از معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد کنار رفت.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار