کد خبر: ۱۰۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 01 October 2015

به گزارش تریبون مستضعفین از روز دوشنبه حجت‌الاسلام عمارلو به همراه خانواده در مقابل مجلس شورای اسلامی متحصن شده است. امروز جانبار سیدمحسن محسنی از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به این تحصن پیوست.

photo291111466439911674

جانباز ۷۰ درصد سید محسن محسنی در دیدار جانبازان با رهبر انقلاب با اشاره به بررسی برجام در مجلس اینگونه سخن خود را آغاز کرده بود که : نماینده‌های مجلس آنقدر که حواسشان به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و… هست حواسشان به این نیست که آمریکا با این کار و توافق دارد پایش را می گذارد لابلای در تا این درِ مذاکره هیچ‌وقت بسته نشود و ما تا چندین سال بعد همچنان باید برویم پشت میز مذاکره و…
رهبر انقلاب در پاسخ به ایشان فرمودند: این را به من نگویید، این را به نماینده‌های مجلس بگویید، به آنهایی بگویید که فکر می‌کنید حواسشان نیست بگویید..

حجت الاسلام عمار عمارلو  طلبه حوزه علمیه قم به همراه همسر و ۳ فرزندش در اعتراض به لغو نشدن تحریم ها در توافق ایران و کشورهای ۱+۵ «برجام» مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرد.
این طلبه در توضیح علت تحصن خانوادگی اش گفت: تنها خواسته ایران از انجام این مذاکرات لغو یکجا تحریم ها بود که اکنون در این توافق حاصل نشده و رهبر انقلاب هم به این موضوع اشاره کردند.
حجت الاسلام عمار عمارلو فرزند شهید براتعلی عمار لو و همسرش فرزند شهید غلامحسین امینی است.
photo314159618159912933
اهدا کتاب برجام دروازه نفوذ به حجت‌الاسلام عمارلو
جمعی از دانشجویان بعد از ظهر امروز به صورت نمادین نسخه‌ای از کتاب «برجام دروازه نفوذ» را به حجت‌الاسلام عمارلو تقدیم کردند. این کتاب که صبح امروز در مراسمی در سازمان بسیج دانشجویی رونمایی شده است.
این کتاب به بررسی تخصصی متن برجام در ابعاد گوناگون پرداخته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار