مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز: شرکت های فعال در حمل و نقل برون شهری که بدون استعلام از سامانه ایران من، نسبت به فروش بلیط اقدام نمایند، مشمول جریمه می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 14 April 2022
ملاک تردد از مرزها ارائه گواهی معتبر تزریق دو دوز واکسن و آزمایش پی سی آر منفی است
به گزارش «تابناک البرز» سعید جابری انصاری با اشاره به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز اظهار داشت: بر اساس مصوبات واصله از سوی مراجع مذکور، ملاک تردد عموم مردم از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کمافی السابق بر اساس ارائه گواهی معتبر تزریق دو دز واکسن و همچنین آزمایش پی سی آر منفی می باشد. 
جابری انصاری خاطرنشان کرد: شرکت های فعال در حمل و نقل برون شهری ( هوایی، زمینی، ریلی و دریایی) که بدون استعلام از سامانه ایران من و بدون اخذ تاریخ تولد به ازاء هر بلیط صادره، نسبت به فروش بلیط اقدام می نمایند، به علت عدم اجرای مصوبات ستاد ملی و به خطر انداختن سلامت شهروندان مشمول جریمه های ذیل می گردند:
چنانچه این شرکت ها مرتبط با بخش خصوصی باشند در مرحله اول اخطار پلمپ، مرحله دوم مسدود شدن پوز بانکی به مدت دو هفته و مرحله سوم پلمپ به مدت یک ماه از سوی دستگاه های نظارتی اعمال می گردد.
وی همچنین ابراز داشت: در صورتیکه متولیان مرتبط با بخش های دولتی باشند به هیات رسیدگی به تخلفات دستگاه مربوطه معرفی تا به دلیل نقض قوانین و مقررات با آنها برخورد قانونی ( توبیخ کتبی درج در پرونده، تنزل گروه و یا انفصال) خواهد شد. 
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز با اشاره به مصوبه دیگر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: کلیه مدارس و دانشگاه های البرز از 1401/1/14 موظف به حضور در کلاس های درسی می باشند و موظفند امتحانات را بصورت حضوری و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی برگزار نمایند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار