معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:
تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امنیت امروز کشور ایران مدیون ایثار شهدای دفاع مقدس است و زحمات امروز مردم، قابل جبران با زحمات و ایثار او نیست.
کد خبر: ۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 04 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگرارن استان اصفهان، رسول یاحی هم‌زمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) با خانواده شهیدان سید‌جواد و سیدعلی خاتون‌آبادی و همچنین خانواده شهید مسلم اسماعیلی دیدار کرد و اظهار داشت: جنگ‌ها یک حوادث ساده و زودگذر نیستند که زود از یاد بروند.

وی با بیان اینکه اثرات جنگ 8 ساله ما فقط به آن مدت محدود نشده و بعد از گذشت چندین سال همچنان ادامه دارد، افزود: جنگ تحمیلی تا چند نسل بعد از خود را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به دیدارهای هفتگی خود از خانواده‌های معظم شهدا، بیان کرد: این دیدارها، محل تلاقی یک سری افراد مسئول با افراد فداکاری بوده که بی‌هیچ چشم‌داشتی خود و خانواده‌شان را فدای اسلام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه خانه‌های شهدا پر از صفا و معنویت بوده، تصریح کرد: کسی که فرزند یا فرزندانش را فدای این انقلاب کرده، حاکمیت هرچقدر هم تلاش کند که به او خدماتی ارائه دهد، قابل جبران با زحمات و ایثار او نیست.

یاحی با اشاره به فرمایش رهبری انقلاب مبنی بر این موضوع که شهدا همچون ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند، گفت: بخش عمده‌ای از امنیت فعلی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار حاکمان، مدیون خانواده‌های شهدا و حاکمان آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاری که امروز مسئولان در مقابل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهند، در قبال از خودگذشتگی و فداکاری آن‌ها هیچ است.

شهید مسلم اسماعیلی در عملیات رمضان و شهیدان سیدجواد و سیدعلی خاتون‌آبادی در عملیات والفجر 4 به خیل شهدا پیوستند.

همچنین علیرضا اسماعیلی فرزند دیگر خانواده شهید اسماعیلی 8 سال اسیر رژیم بعثی عراق در اردوگاه موصل بوده و هم‌اکنون مدال آزادگی را به گردن دارد.

این دیدار با حضور رئیس منطقه 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، شهردار منطقه 10 اصفهان و رئیس کلانتری 17 انجام شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار