اقدامات لازم در راستای تحویل وتحول اراضی داخل و خارج از حریم و صدور سند تک برگ با مساحتی بیش از دو هزار هکتار در شهرستان برخوار محقق شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ 02 April 2022

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار گفت: در حوزه املاک و حقوقی، این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای تفاهم نامه فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم، در سال ۱۴۰۰ اقدامات لازم در راستای تغییر وتحویل وتحول اراضی منابع طبیعی و صدور سند تک برگ با مساحتی بیش از دو هزار هکتار بعمل آمد.
صادق حاجی روزه با بیان اینکه این اداره در سال گذشته ۸۰ سند در سامانه «سادا» (سامانه ملی ثبت اسناد) ثبت کرده است افزود: پیگیری‌های لازم برای تخصیص زمین برای ساخت مسکن محرومین، خانواده‌های دارای دوعضو معلول (بهزیستی)، خانواد‌های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان به نتیجه رسید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار گفت: در حوزه مسکن و ساختمان، با تلاش‌های بعمل آمده احداث عملیات اجرایی یکهزار و ۴۱۴ واحد از طرح طرح اقدام ملی مسکن دولت آباد آغاز شد، همچنین نقل وانتقال معاملات دوم و سوم مسکن مهر (شامل صدور قرارداد اجاره عرصه جدید، دریافت تاییدیه اداره‌کل راه وشهرسازی و ورود اطلاعات در سامانه مسکن مهر) و دریافت اسناد رهنی و اخذ اسناد باقی مانده آپارتمان‌های مسکن مهر و تحویل به متقاضیان از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته است.
حاجی رزوه با اشاره به پیگیری‌های بعمل آمده جهت تکمیل محور پیامبر اعظم و امکان اتصال دسترسی‌های مجاز از راه‌های شهرستان برخوار به این محور گفت: برای تکمیل کمربندی کمشچه (باند دوم محور کمشچه به اردستان) پیگیری و محور‌های پیشنهادی و مشکلات حوزه راه‌های این شهرستان بررسی شد، همچنین ۲۰۰ تن قیر برای شهرداری دستگر جهت اسفالت جاده بهشت عباس به سین تخصیص یافت.
وی در خصوص حوزه شهرسازی و معماری این اداره به اخذ و تکمیل مدارک، بازدید و تهیه گزارش درخواست‌های موارد جاری شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ بررسی و پیگیری پنج طرح تفصیلی مصوب (شهر) بعمل آمد و هفت محله هدف (برای هر شهر یک محله) به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :