با حضور گروه امداد ونجات و آتش نشان
در ایام نوروز با توجه به حضور گروه امداد و نجات و دیگر نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان، هیچ حادثه‌ای در مجموعه پارک کوهستانی صفه گزارش نشد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 02 April 2022

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: استقرار گروه امداد و نجات و راهنمایی شهروندان در مسیر کوهنوردی و جمع‌آوری و انتقال حدود سه تن زباله در هر شبانه‌روز از جمله دیگر اقدامات انجام شده با فعالیت ۹۵ نفر از نیرو‌های منطقه و ۱۵ نفر از اعضای اکیپ امداد و نجات است.
احمد رضایی همچنین از کاشت ۶۷ هزار و ۵۰۰ گل فصل در پارک کوهستانی صفه خبر داد و گفت: نصب سفره هفت سین در ورودی پارک، نصب راهنمای آنلاین گردشگران در ورودی پارک و راهنمایی مسافران به سمت محل‌های اسکان در منطقه ازجمله ورزشگاه ولایت در سپاهان شهر، همچنین کاشت بیش از ۶۷ هزار گل در پارک کوهستانی صفه بخشی از اقدامات شهرداری در مجموعه صفه به منظور میزبانی از مسافران نوروزی و شهروندان است.
وی اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را از دیگر اقدامات در این مجموعه دانست و افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی «۷ هزار پا» با محوریت خانواده، برگزاری برنامه نجوم با مشارکت مرکز نجوم ادیب، برپایی نماز جماعت در یادمان شهدا و در مسجد پارک صفه از جمله برنامه‌های فرهنگی بود که رضایت‌مندی ۹۸ درصدی گردشگران را به دنبال داشته است.
رضایی گفت: در روز سیزدهم فروردین‌ماه در پارک کوهستانی صفه برنامه دریافت سبزه از گردشگران و توزیع کیسه‌های زباله در میان آن‌ها را داریم، همچنین از گردشگران می‌خواهیم از روشن کردن آتش در محیط پارک به شدت خودداری کنند و زباله‌های خود را در کیسه‌های زباله توزیع شده بریزند تا زیبایی و طراوت محیط حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار