نخستین سند تحول اردستان با شعار پیش بسوی اردستان قوی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک رمضان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 29 March 2022

فرماندار اردستان در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه ۹۵۰ واحد مسکونی در طرح‌های مختلف در این شهرستان در حال احداث است افزود: در سال گذشته۱۷۵ طرح با اعتبار ۲۲۴میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید .
حمید رضا تأملی افزود: رکورد بیشترین بیمه شده تأمین اجتماعی از زمان تأسیس این سازمان در شهرستان اردستان زده شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه معادن طلا و مس به ذخایر خوبی در شهرستان دست پیدا کردیم و اردستان به قطب معدن در استان اصفهان تبدیل خواهد شد گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های اصلی و فرعی شهرستان اردستان اختصاص پیدا کرده است.
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس نیز با بیان اینکه شورای اداری برای هم افزایی بیشتر جهت خدمت به مردم برگزار می‌شود گفت: نخستین مسوولیت ما در قبال مردم کار درست و محترمانه است و خدمت به مردم جزو وظیفه ماست.


حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: نمازخانه واحد‌های صنعتی باید فعال شود، توجه به قشر جوان شاغل در کارخانه‌ها ضرورت دارد و یک روحانی باید در هرکارخانه بعنوان مشاور دینی و فرهنگی حضور داشته باشد.
وی گفت: در مدرسه‌ها موضوع فرهنگی ودینی باید جدی گرفته شود و برای حضور روحانی در مدرسه هابرنامه ریزی شود اکنون مسایل فرهنگی اولویت نخست شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار