استان اصفهان برای تحقق ۸۱ هزار سهمیه اشتغال ابلاغی وزارت کار به ۴۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش و ثابت نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ 28 March 2022

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان در نشست مشترک با فرمانداران با بیان اینکه باید برای باید برای تحقق شعار سال مضاعف تلاش کرد، گفت: طرح‌های توسعه‌ای برای اجرا نیاز به ۶۰ درصد سرمایه گذاری دارند.

علیرضا نقش با بیان اینکه ۹ پیشران اقتصادی برای استان پهناور مصوب شده، افزود: احداث بندر خشک در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ هکتار در حومه کوهپایه، احداث چهار منطقه اقتصادی خودرویی در لنجان، احداث شهرک گلخانه‌ای در شرق، توسعه شرکت پاتله در شهرضا و دهاقان، احداث شهرک پوشاک در منطقه کمشچه برخوار و کارخانه نوآوری هوشمند در خیابان امام خمینی از جمله این پیشران هاست.

وی احداث شهرک عناصر معدنی در نائین و انارک را اقدامی راهبردی دانست و تاکید کرد: ۹۶ عنصر شیمیایی در این نقطه از استان شناسایی شده، اما تا این لحظه هیچ اقدامی برای استخراج و فرآوری آن‌ها صورت نگرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری اصفهان به فرمانداران توصیه کرد که ظرفیت‌های شهرستانی را بشناسند و زیرساخت‌ها را توسعه دهند.

نقش گفت: مجوز‌های صادر شده یا طرح‌هایی که هنوز روی زمین مانده و عملیاتی نشده است، باید تعیین تکلیف شود و در اولویت کاری مسئولان برای سال جاری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار