امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پوشش های نامناسب به ویژه در عید نوروز گفت: امروز دشمن در کشور جنگ اعتقادی به راه انداخته است که باید به آن توجه داشت.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 25 March 2022

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر اصفهان افزود: نوروز از اعیادی است که مورد تایید ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق (ع) بود.
وی ادامه داد: از استفاده های نامطلوب در ایام نوروز پوشش های نامناسب افراد در شهر است و از محاسن نوروز نیز می‌توان به نظافت و خانه تکانی و صله رحم اشاره کرد.
وی درباره نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" اظهارداشت: این یعنی با دانش، امور کشاورزی و پزشکی و سایر نیازها را اصلاح و بهبود ببخشیم.
حجت الاسلام میردامادی عنوان کرد: دانشمندان ما باید حمایت و تشویق شوند و به جای شعار و تابلونویسی در ارگان‌ها، دانشگاه‌ها را باید متحول کرد تا دانشمندان مجبور به خروج از کشور نشوند.
وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نوروز درباره "شیرینی ها و تلخی های سال گذشته" گفت: "انتخابات باشکوه ریاست جمهوری" و "روی کار آمدن دولت مردمی"، تازه نفس و دارای ریلی جدا از دولت قبل، و "ساخت واکسن کرونا" از افتخارهای سال گذشته بود.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: "مشکل بیکاری و سختی معیشت مردم"از تلخی های سال گذشته بود که امیدواریم در سال جدید با تدابیر خوب دولت و راهنمایی های رهبری این مشکلات حل شود.

وی همچنین بر لزوم حفظ وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: ریشه حساسیت‌ها بی‌تقوایی و هوای نفس ایجاد کننده اختلاف است.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح، یادآور شد: قهرمانان سپاه ما در اربیل تمام پایگاه‌های اسرائیل را زیر و رو کرد که به گفته آمریکا سپاه ایران امروز، قوی تر از هر زمان دیگری است.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین گفت: قدرتمند شدن تنها به قدرت نظامی و سلاحی نیست بلکه باید به لحاظ اقتصادی، علمی، هسته‌ای و فرهنگی نیز قدرتمند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار