دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: مجهزترین آکادمی تیراندازی کشور هفته آینده با حضور مسئولان در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 30 September 2015
دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: مجهزترین آکادمی تیراندازی کشور هفته آینده با حضور مسئولان در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

آرش نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عملیات احداث سالن تیراندازی الکترونیک کرمانشاه از سال ۸۸ آغاز و با مساعدت اداره کل و وزش و جوانان با صرف اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع وزارتخانه و استانی هفته آینده با حضور رئیس فدراسیون و سایر مسئولان افتتاح می‌شود.

وی پیرامون امکانات این سالن افزود: سالن مذکور د ر ابعاد ۱۰ متر، ۳۵ متر و ۵۰ متر مجهز به دستگاه‌های الکترونیک مدرن با امکان استفاده برای نیروهای نظامی و مجهزترین آکادمی تیراندازی کشور است که با نام آکادمی شهید کرم طهاسبی افتتاح می‌شود.

نیکبخت در ادامه به درخشش بانوان تیرانداز کرمانشاهی در مسابقات آسیایی هند اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها به میزبانی هندوستان در حال برگزاری است و  مریم سلیمی تیرانداز توانای کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی توانست در رشته تفنگ بادی عنوان دوم تیمی را از آن خود کند.

وی بیان کرد: لعیا محمدی دیگر نماینده کرمانشاهی اعزامی به مسابقات آسیایی هند نیز هشتم مهر ماه به مصاف حریفانش در رشته تپانچه می‌رود که برای این دو بانوی قهرمان آرزوی موفقیت داریم.

نیکبخت نخستین حضور نماینده کرمانشاه در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: امروز نیز تیم بانوان ما برای حضور مقتدرانه در سومین مرحله لیگ دسته یک تیراندازی کشور عازم تهران خواهند شد و البته قرار بود این رقابت‌ها به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شود که منتفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار