مدیر روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و راهداری استان اصفهان گفت: پویش «همراهان سفر ایمن» در محورهای استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 14 March 2022

علیرضا محمدیان با اشاره به اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این پویش در محورهای بزرگراهی جنوب، غرب و شرق و محور آزادراهی کاشان - قم استان اصفهان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پویش «همراهان سفر ایمن» هنرمندان عرصه تئاتر و موسیقی همکاری می‌کنند، افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط در سفر با هدف جلوگیری از خواب آلودگی، آموزش‌های ایمنی حین سفر به کودکان و خانواده‌ها و همچنین ترویج فرهنگ و دانش اجتماعی در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: معرفی نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در ایجاد آسایش و ایمنی و خدمات رسانی به مسافران از دیگر اهداف اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» است.

وی تاکید کرد: این پویش به صورت ویژه در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در آزادراه کاشان – قم به عنوان مرکز اجرای پویش در استان اصفهان و در مجتمع‌های بین راهی در محور اصفهان _ داران، محور نائین - یزد و خور و همچنین در محور شهرضا – آباده اجرا خواهد شد.

محمدیان خاطرنشان کرد: پویش «همراهان سفر ایمن» بر اساس تکیه بر سوابق و تجارب موجود استان اصفهان در طرح‌های مشابه در سال‌های گذشته و نتایج ارزنده و بازخورد مناسب در بین مسافران اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار