مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی اصفهان گفت: ۱۶۰ کسب و کار خانگی در سومین نمایشگاه صنایع خوداشتغالی، مشاغل خانگی و صنایع و هنرهای سنتی، در اصفهان به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 13 March 2022

علیرضا مرتضوی افزود: سومین نمایشگاه مشاغل خانگی، صنایع خوداشتغالی، صنایع و هنرهای سنتی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی ۱۲ استان در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه کسب و کارهای خانگی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و گیلان به نمایش درمی‌آید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اعلام کرد: کسب و کارهای خانگی در چهار گروه اصلی صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و خدمات جانبی، محصولات، کالاها و خدمات در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مشارکت‌کنندگان و کسب‌ و کارهای حاضر در این نمایشگاه از مددجویان تحت حمایت ارگان‌های حمایتی هستند، اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ اسفند در متراژ ۹ هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار