در پی تندباد و بارندگی‌های دو روز گذشته در استان به ۵۰۰ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی امدادرسانی شد و ۴۵۰ نفر هم اسکان اضطراری داده شدند.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 12 March 2022

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دراین مدت در محور‌های نائین- انارک، نائین – یزد و نائین – اصفهان و اصفهان – کوهپایه در پی وزش باد شدید و طوفان کانون‌های گرد وغبار فعال و برای پیشگیری از حوادث رانندگی در این محور‌های محدودیت‌های تردد اعمال شد.
منصور شیشه فروش افزود: امروز هم در حادثه تصادف زنجیره‌ای در محور نائین - یزد ۱۰ سرنشین خودرو‌های حادثه دیده مصدوم و با امدادرسانی مردم و حضور به موقع اورژانس به بیمارستانی در نائین منتقل شدند و هم اکنون وضعیت جسمی سه نفر از این حادثه دیدگان هم وخیم اعلام شده است.
وی شهرستان‌های غرب، شمال، شرق را تا عصر امروز درگیر تندباد‌های شدید دانست و گفت: همچنین تند باد به ۱۶۵ اصله درخت در بخش زواره شهرستان اردستان آسیب وارد کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این مدت سرعت وزش باد به ۱۱۶ کیلومتر در ساعت رسید و میدان دید افقی به کمتر از یک متر رسید.
منصور شیشه فروش افزود: وزش شدید باد و تندباد همچنین بارش‌های پراکنده تا فروردین سال آینده ادامه دارد و مدیریت بحران در آماده باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از تندباد و طوفان در استان اصفهان است.
وی میانگین بارش‌های این استان را در سال جاری آبی ۱۲۰ میلی متر بیان کرد و گفت: در پی تندباد و طوفان در مناطق شرق، شمال وغرب استان ۱۶ کانون گرد و غبار فعال شد و موجب اختلال در تردد واعمال محدودیت‌ها در محور‌های مواصلاتی انارک، جندق خوروبیابانک، سجزی، اردستان وکوهپایه شد.
وی گفت: خسارت به ۲۲۰ خوردو، آسیب دیدگی ۹۰ تابلوی تبلیغاتی همچنین سقوط ۲۳ پایه برق و خسارت به ۱۷ سقف شیروانی و دیوار باغ و چهار سازه گلخانه‌ای از دیگر خسارت‌های وارده تندباد و طوفان در این مدت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار