از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اردستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 12 March 2022

رئیس اداره کمیته امداد اردستان با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۲۳۲ مورد طرح خودکفایی پرداخت شده است افزود: همچنین از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیش از ۲ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.
ابوالقاسم صادقی به رشد ۴۸ درصدی پرداخت صدقات در اردستان اشاره کرد و گفت: میزان صدقات پرداختی بیش از ۵۲۰ میلیون تومان بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه ۱۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۵۰ درصد در شهر زواره در حال ساخت است افزود: ساخت ۸۸ واحد مسکونی در اردستان نیز پیش بینی شده است که به زودی آغاز می‌شود.
رئیس اداره کمیته امداد اردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به۱۵۰ خانوار هم کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت و ۶۰ منزل مسکونی با ۲۰۰ میلیون تومان هزینه تعمیر شده است.
صادقی به اعطای ۴۸ مورد کمک هزینه جهیزیه در سال جاری اشاره کرد و افزود: به ۲۰۰ خانوار که دارای بیمار صعب العلاج هستند هم ۲۵۵ میلیون تومان و به ۹۳۸ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش امداد اردستان ۴۵۰ میلیون تومان کمک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار