با حمایت بخش خصوصی و دولت، ۱۹۰۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 09 March 2022

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با احیای این تعداد واحد راکد در امسال تعداد واحد‌های راکد ۱۰ درصد کمتر شده است.

علی رسولیان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان در اتاق بازرگانی کاشان گفت: تلاش برای احیای واحد‌های تولیدی راکد با تأکید ویژه رئیس جمهوری سرعت گرفته و حل مشکل برخی از این واحد‌ها نیازمند تأمین منابع مالی و برخی دیگر نیازمند مدیران توانمند است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۹۰۰ واحد صنعتی با کمک بخش خصوصی و دولت به بخش تولید برگشته است و در سال آینده تلاش می‌شود تا حدود ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی که کمتر از ظرفیت کار می‌کنند با حمایت به حداکثر تولید برسند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از اهداف سفر خود را توجه به زیرساخت واحد‌های صنعتی از جمله ایجاد مسیر‌های دسترسی، پست‌های برق تامین برق، آب مورد نیاز صنعت و سایر را برای واحد‌های تولیدی اعلام کرد.
علی رسولیان افزود: امسال با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بیش از ۲ هزار طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی کشور همچنین در شهرستان کاشان بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان طرح آبرسانی و برق رسانی اجرا شده است.
وی همچنین گفت: امسال بیش از ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه پساب شهری را برای آب صنعتی کشور خریداری و بیش از ۲۵۰۰ مگاوات برق نیز در قالب تفاهم نامه با شرکت توانیر اجرا و آب و برق صنعت فراهم شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:در زمینه فعال سازی زمین‌های راکد هم بیش از ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساخته نشده با کمک دستگاه نظارتی و قضایی پس گرفته شد.

در سفر معاون وزیر صمت به کاشان چهار مجموعه تولیدی راه اندازی و کلنگ طرحی هم به زمین زده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار