در سفر به استان اصفهان؛
مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر دوروزه به استان اصفهان با رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 26 February 2022

محمد ترکمانه در سفر به استان اصفهان به همراه #تورج-حاج-رحیمیان مدیرکل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان ضمن افتتاح دو مدرسه برکت در این استان از چندین کارگاه صنایع‌دستی و همچنین از مراکز تحقیقاتی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.
ترکمانه در حاشیه دیدار با جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: در شرایط کنونی کشور، مراکز فناوری باید به چالش‌ها و نیازهای جامعه توجه خاص داشته باشند.
وی اضافه کرد: تلاش می‌شود این مجموعه‌ها با بهره‌گیری از تجربه‌ها و نیروهای مستعد و توانمند و با توجه بیش‌ازپیش به رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجبات ارتقای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و پیشتازی در عرصه توسعه فناوری را فراهم نمایند.
رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز گفت: با توجه به میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک علمی تحقیقاتی استان توافقی در راستای افزایش حمایت مالی از فناوران و فناوری های ایجاد شده در دستور کار قرار داده شده اتست.
جعفر قیصری افزود: این روند توسعه فعالیت و رونق تولید را به همراه دارد.

عکس از علی امانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :