همایش ملی حقوق عامه (از تئوری تا عمل) با همکاری دانشگاه پیام نور و دادگستری کل استان اصفهان با موضوع بررسی مفاهیم، مبانی، مصادیق و مطالعات تطبیقی در حوزه حقوق عامه با محور های متعددی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 25 February 2022

در این همایش دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر علم الهدی رئیس دانشکده علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه، دکتر مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان، رئیس دادگستری استان اصفهان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جعفری، آقای اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب دادگستری استان اصفهان، آقای دکتر سجودی معاون قضایی منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان، دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر علم الهدی رئیس دانشکده علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه، دکتر مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان و جمعی از قضات، اساتید، پژوهشگران پژوهشگاه قوه قضاییه حضور داشتند.
در ابتدا دکتر مختاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران برگزاری همایش، بیان داشت: این همایش افتخار بزرگی است برای ُدانشگاه پیام نور تا بتوانیم گام‌های خوبی در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه اسلامی برداریم که منتج به تامین رفاه مردم و عموم جامعه منجر می شود. و امیدواریم مفاد آن بتواند به ویژه برای دانشجویان مثمر ثمر واقع گردد و با همکاری های متقابلی که بین دانشگاه پیام نور و دادگستری و قوه قضاییه وجود دارد، می تواند دانشجویان را در هنگام ورود به عرصه کار و تلاش موفق تر نماید.
در ادامه دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور بیان داشت: دانشگاه پیام نور قریب به ۴۰۰ هزار دانشجو در سراسر کشور دارد که حدود ۱۰ درصد از آنها در رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی مشغول به تحصیل هستند و قریب به ۱۵ پژوهشکده و همچنین نشریات علمی-پژوهشی وجود دارد که می تواند زمینه‌های مناسب همکاری بین دو نهاد را بیشتر نماید.
رئیس دانشگاه پیام نور اذعان داشت:آنچه که احساس می شود که ما بتوانیم در خدمت مجموعه محترم قضایی باشیم از نظریه پردازی اساتید حقوق تا مرحله عمل می باشد که منتهی به گفتمان سازی مطلوبتر و نتایج و دستاوردهای مهمتری می گردد.
در پایان دکتر علم الهدی ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این همایش توسط استان اصفهان، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور آمادگی لازم در برگزاری و اجرای چنین همایش هایی با بازدهی بالا را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار