رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :
پیمان اسکندری گفت: پشتیبان اصلی بخش کشاورزی تعاونی‌ها و تشکل‌های مردمی این بخش است که به نحوی سفیران ما در مناطق روستایی استان هستند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 24 February 2022

به گزارش تابناک کردستان پیمان اسکندری در جلسه‌ای که با حضور اعضای تعاونی‌های روستایی و تولید استان برگزار شد اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی و تولید شهرستان سنندج یکی از اتحادیه‌های فعال و تاثیر گزار بخش کشاورزی  استان است که نیرو‌های جوان آن را مدیریت کرده و به یک بازوی توانمند در بخش کشاورزی شهرستان تبدیل شده است.
اسکندری با تاکید بر اینکه در تمام شبانه روز مجموعه جهاد کشاورزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت تعاونی‌های استان است تصریح کرد: انتظار ما این است که ارتباط تعاونی‌ها با مجموعه جهاد کشاورزی قویتر و برگزاری جلسات با استمرار بیشتری به منظور هم افزایی و رفع موانع موجود برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: تعاونی‌های تولید و تعاونی‌های روستایی نماینده مردم و کشاورزان استان هستند و ابعاد مختلف توسعه در روستا‌ها را میتوان با بهره گیری از این تعاونی‌ها به اجرا دراورد.
وی افزود اکنون ابزار‌های دیجیتال در مناطق روستایی گسترش یافته و از این فضا می‌توان در جهت دستیابی به اهداف بیشترین بهره را برد.
وی با تاکید بر اهمیت تعاونی‌ها در پیشرفت بخش کشاورزی اذعان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان آماده حمایت و همکاری با تعاونی‌های بخش است.
اسکندری اذعان کرد: رسانه و مردم دومحور اصلی برای شنیدن حقایق و پی بردن به ضعف‌ها و کم و کاستی‌ها ست و ما انتظار داریم تعاونی‌های روستایی آینه تمام نمای خواسته‌ها و راه‌های توسعه بخش کشاورزی در مناطق روستایی باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار