رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی از اجرای تبلیغات شهری با موضوع قانون خبر داد و گفت: این تبلیغات از 18 بهمن ماه در سطح شهر نصب شده و تا دو هفته مورد توجه شهروندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 14 February 2022

احمد رضایی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی مسئولیت پذیری و رعایت قانون از جمله اهداف اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بشمار می رود، افزود: دوره جدید تبلیغات شهری در همین راستا با محوریت قانون در قالب جملاتی شامل "وقتی که قانون نیست، حتی نمی تونیم یک حرکت ساده انجام دهیم"، "وقتی که قانون نیست، حتی نمی تونیم یک قرار ساده بذاریم" این موضوع رو به شهروندان یادآور می شود.

وی تصریح کرد: این دوره از تبلیغات، پاسخ سوال های انتظاری است که پیرامون قانون مداری و مسئولیت پذیری مطرح شده بود که با هدف گسترش فرهنگ قانون مداری در دوره قبل طراحی و به مدت 10 روز  اجرا شد و در حال حاضر جواب آن در سطح شهر مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با اشاره به شماره پیامکی که در دوره تبلیغات انتظاری قرار داشت ادامه داد: در این دوره به نوعی از مردم درخواست شده بود تا جای خالی کلمات را حدس بزنند و از طریق پیامک برای ما ارسال کنند که در همین مدت کوتاه در حدود ۴۰۰ پیام کوتاه دریافت شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 61-34467360 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :