معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۲۶ نقطه حادثه خیز در کلانشهر اصفهان شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 08 February 2022

مهران زینلیان سه شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان افزود: پیش بینی می شود این نقاط حادثه خیز در شهر اصفهان تا سال آینده برطرف شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز نقاط حادثه خیز شهرستان شهرضا نیز مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: ۱۴ نقطه در این شهرستان به عنوان نقطه حادثه‌ خیز شناسایی و تاکنون  ۸۰ درصد از آنها رفع شده است.
زینلیان اظهار داشت: یکی از اقدامات شایسته‌ای که در این جلسه پیشنهاد شد، نرم‌افزار پلیس یار بود که تحقق و راه‌اندازی آن موجب استفاده از ظرفیت مشارکت مردم با پلیس خواهد شد.
وی توضیح داد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز و تخلفات شهری از مواردی‌ است که پلیس با مشارکت مردم در این نرم‌افزار می‌تواند نسبت به برخورد با افراد متخلف به منظور ایجاد ایمنی بیشتر اقدام کند.

وی همچنین با بیان اینکه ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان از اقدامات مثبت انجام شده در گذشته است، اضافه کرد: این مسیرها قرار است با انجام برخی اصلاحات در نقاط کور شهری بهبود یابد تا این مسیر برای همگان به نحو مطلوب‌تری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
زینلیان با بیان اینکه در اجرای طرح‌ مسیرهای دوچرخه سواری آماده دریافت پیشنهاد از سوی متخصصان و سایر مردم هستیم افزود: در این جلسه مصوب شد که پلیس همه موارد مطرح شده از سوی شهرداری را بررسی و جمع بندی کند و در نهایت طرح تایید شده از سوی پلیس در استانداری مورد پذیرش واقع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار