رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خور و بیابانک گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهر خور به مساحت ۲۰ هزار متر مربع همزمان با دهه فجر به متقاضیان تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 04 February 2022

علی ایزدی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۶۰۰ متر مربع در ۱۰۰ پلاک مسکونی است.
وی اظهار داشت: از ۱۰۰ پلاک در نظر گرفته شده برای این طرح، ۹۰ پلاک برای متقاضیان تعیین و تخصیص داده شده و سایر پلاک‌ها در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه اراضی طرح را راه و شهرسازی تامین کرده است، گفت: تمام متقاضیان برای اخذ پروانه ساختمانی به شهرداری معرفی شده اند که پس از اتمام عملیات آماده سازی اراضی برای ساخت و ساز تحویل متقاضیان می‌شود.
ایزدی خاطرنشان کرد: قداماتی که تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن شهر خور صورت گرفته، تحویل ۱۵۶ پلاک توسط راه و شهرسازی به بنیاد مسکن و انجام عملیات آماده سازی و میخ کوبی اراضی ۱۰۰ پلاک با هزینه ای افزون بر ۶ هزار میلیون ریال است.
وی گفت: ۹۰ پلاک تعیین تکلیف شده و حدود ۱۴۰ متقاضی هم در دست اقدام است.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خور و بیابانک هم گفت: اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن را راه و شهرسازی تامین کرده است.
ابوالفضل آقا افزود: سهم شهرستان خور و بیابانک در شهرهای خور، جندق و فرخی در چهار سال آینده ساخت بیش از یکهزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن است.
وی گفت: در شهرستان خور و بیابانک از ابتدای این طرح تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت نام کرده اند.
آقا افزود: پس از اخذ استعلامات و غربالگری، زمین به متقاضیان تایید صلاحیت شده جهت ساخت مسکن در بازه زمانی تعیین شده تحویل می شود.
وی گفت: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بر عهده متقاضیان است و متقاضیان باید پس از اخذ پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار