اولین نشست از سلسله‌برنامه‌ های"به دُرود روشنی" به همت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان به یاد مرحوم بهمن رافعی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 26 January 2022

رئیس مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار داشت: فصل جدیدی از سلسله‌برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان ادبی با عنوان «به دُرود روشنی» برنامه ریزی شده که نخستین نشست آن به گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد بهمن رافعی اختصاص دارد.
الهه رضایی گفت: این برنامه با اجرای سعید بیابانکی، سخنرانی اساتید ادبی، شعرخوانی شعرای برجسته اصفهان و کشور و همچنین با حضور و همراهی خانواده مرحوم رافعی، روز جمعه 8 بهمن ماه از ساعت 15:30 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می شود.
وی افزود: مرحوم بهمن رافعی یکی از بزرگ‌ترین معلمان و مدرسان شعر در اصفهان بودند که سال‌ها به صورت مستمر و صبورانه در این حوزه تلاش کردند که در همین راستا با توجه به چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد رافعی نخستین برنامه به دُرود روشنی را به بزرگداشت ایشان اختصاص دادیم.
وی با اشاره به سخنرانی علی‌اصغر ابراهیمی وینیچه، مهرداد افضلی، حسن صادقی‌پناه، مرضیه گلابگیر، محمد مستقیمی و محمدسعید میرزایی در این برنامه تصریح کرد: شعرایی مانند ابراهیم اسماعیلی اراضی، ارمغان بهداروند، سارا سیامکی، محمدحسین صفاریان، مهدی فرجی، عباس کیقبادی، مهدی ملکی و حمیدرضا وطن‌خواه در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازند که این شاعران، شاگرد یا هم‌عصر استاد رافعی بوده‌ یا با ایشان در ارتباط بوده‌اند.
گفتنی است؛ بهمن رافعی بروجنی شاعر، نویسنده و ادیب برجسته و متولد 1315 در بروجن، 22 آذرماه سال جاری در اصفهان چشم از جهان فروبست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار