کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش تا پنج درجه‌ای دمای هوا گفت: دمای ۳۰ شهر این استان تا فردا پنجشنبه به زیر صفر می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 05 January 2022

آسیه آقایی با اشاره به بارش برف و یخبندان به ویژه در نیمه شمالی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار داشت: دما در شهرهای داران، میمه، خوانسار به ۹ درجه زیر صفر، چادگان هشت، ورزنه، سمیرم، شهرضا، دهق، زرین‌شهر، مورچه خورت و علویجه ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و سایر مناطق تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

او با بیان اینکه بوئین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در ساعات پیش رو است، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از عصر تا شامگاه امروز، خاطرنشان کرد: بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و شمال غرب استان احتمال کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آقایی ادامه داد: از روز جمعه با استقرار جوی پایدار در سطح استان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی فراهم است که تا روز دوشنبه تشدید آلودگی هوا را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار