معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا اولویت ماست و باید در این زمینه آمادگی کامل داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 28 December 2021

محمدرضا جان‌نثاری افزود: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد کرونا باید در این زمینه اقدامات تشویقی و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها، مرحله دوم طرح شهدای سلامت و نیز طرح شهید سلیمانی را مدنظر قرار دهند و تزریق دز سوم واکسن برای عموم مردم را با جدیت دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: آمار واکسیناسیون حدود ۸۵ درصد مردم اصفهان، هنوز قابل قبول نیست و باید افزایش یابد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه برنامه‌ها بیان کرد: سخن از محدودیت‌های کرونایی تنها به زمان‌های برگزاری برنامه‌های مذهبی منوط نشود.

جان نثاری اظهارداشت: اکنون سفرهای خارجی و ترکیه ۱۰ برابر شده و نباید در دام عملیات‌های روانی محدودسازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراسم مذهبی قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مراسم مذهبی باید حضور پیدا کرده و در شهرستان‌ها نیز با مراکز بهداشتی هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان تعطیل شده بود تصریح کرد: باید آمادگی داشت که به تناسب نیاز این مراکز دوباره در استان بازگشایی و به کارگیری شود.

جان نثاری تاکیدکرد: فرمانداران آمادگی لازم برای بازگشایی اضطراری این مراکز را داشته باشند.

وی اضافه کرد: صداو سیما و رسانه های مختلف به حوزه رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده همگانی از ماسک، توجه کنند و رسانه‌ها در زمینه سبک زندگی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی برنامه‌های مختلف و تولید محتوا داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: اداره کل بازرسی و نظارت استانداری نیز بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و ادارات دقت لازم و پیگیری مستمر و بازرسی اصناف و سازمان صمت نیز باید بر اصناف مختلف استان نظارت کامل و جامع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مراکز مذهبی نیز با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و کارشناسان بهداشت به فعالیت می‌پردازند عنوان کرد: اداره کل امنیتی کمیته نظارت را فعال تر کرده و بحث های مراقبتی از دستگاه های اجرایی را با مراقبت بیشتری دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار