در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان
مرحله نهایی داوری و اختتامیه اولین دوره رویداد تخصصی فرش آپ کشور دیشب در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 21 December 2021

منصور دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و مدیر کمیته داوری رویداد فرش آپ گفت: در این رویداد از ۲۲ ایده خلاقانه در زمینه جذب ایده‌های برتر برای شکوفایی طرح‌های نوآورانه کسب و کار و حل چالش‌های و مشکلات صنعت فرش ماشینی ۹ ایده به مرحله داوری نهایی راه یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با اشاره به اهداف طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان) گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی این طرح زمینه تعاملات اجتماعی دانشجویان را فراهم می‌آورد.
میثم عرب زاده افزود: طرح پویش زمینه‌های حضور دانشجویان را در صنعت همزمان با تحصیل فراهم می‌کند.
در این مراسم که با حضور دانشجویان و دانش پژوهان، شرکت کنندگان در رویداد، کارآفرینان و سرمایه گذاران، استادان و محققان دانشگاه درسالن غیاث الدین جمشید کاشانی برگزار شد سید علی محمدیه، سامان شاه حسینی و سید محسن فاطمی به عنوان نفرات برتر این رویداد معرفی و موفق به دریافت جوایز این رویداد شدند.
همچنین در پایان این مراسم نیز از تمام شرکت کنندگان، حامیان، داوران و مشاوران تخصصی و نفرات برتر این رویداد تقدیر و هدایایی به آنا ن اعطا شد.
رویداد فرش آپ اولین و تنها رویداد تخصصی در حوزه صنعت فرش ماشینی کشور با رویکرد و هدف گذاری بومی سازی و تقویت صنعت ملی فرش ماشینی در آبان و آذر در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :