برنامه تلویزیونی"جوانی به توان نو" کاری از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با مشارکت صدا و سیمای استان اصفهان از شبکه سراسری شما پخش می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 20 December 2021

صفیه سادات موسویان مسئول خانه نوجوان اظهار داشت: طرح "به وقت نوجوانی" با رسالت شناسایی و پرورش استعدادها به سمت کارآفرینی از سال 98 شروع به کار کرد که استقبال خوب نوجوانان شهر و وجود تسهیلگران و مربیان با انگیزه باعث شد تا خروجی کانون طی سه سال نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: هشت کانون به وقت نوجوانی در هشت نقطه شهر با محوریت فن بیان، تئاتر، فیلم سازی، نقاشی، بازی و سرگرمی، کافه کتاب، آواها و نواها و شعر و ادبیات فعالیت دارند که خروجی این کانون ها علاوه بر مشارکت در اجرای برنامه ها سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، در اجرای برنامه های دیگر سازمان ها و نهادها نیز همکاری دارند.
وی با اشاره به تهیه برنامه جوانی به توان نو و پخش در شبکه های اجتماعی افزود: صدا و سیما استان اصفهان پس از رصد برنامه های خانه نوجوان در فضای مجازی، سفارش 24 قسمت این برنامه را به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و خانه نوجوان داد که صفر تا صد ساخت آن بر عهده نوجوانان بوده است.
وی با بیان اینکه تهیه برنامه توسط نوجوانان پرورش یافته در کانون های به وقت نوجوانی صورت می گیرد، بیان داشت: تجهیزات موردنیاز ساخت برنامه از سوی صدا و سیما تامین شده که هر هفته روزهای دوشنبه و پنج شنبه 15:30 از شبکه اصفهان پخش می شود.
مسئول خانه نوجوان به پخش 6 قسمت از برنامه جوانی به توان نو از شبکه استانی اصفهان اشاره کرد و گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته، این برنامه که به همت کادر نوجوانان ساخته شده، مورد تایید به پخش سراسری قرار گرفت.
موسویان ادامه داد: برنامه "جوانی به توان نو" در همین راستا پس از کسب این امتیاز از دی ماه 1400 روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 از شبکه سراسری شما پخش خواهد شد.
گفتنی است؛ فرزانه اکبری تهیه کننده برنامه "جوانی به توان نو"، صفیه سادات موسویان مدیرتولید و مهدی نظیفی و علی یزدانی کارگردان این مجموعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :