امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک روز پرستار و تجلیل از خدمات پرستاران در دوران کرونا، افزود: لازم است دولت سیزدهم مشکلات استخدامی و حقوقی پرستاران را برطرف کند.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 10 December 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با بیان‌اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر کمبود پرستار داریم، افزود: نبود اقدام موثر برای رفع این مشکل، سختی کار به دوش دیگر پرستاران می اندازد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های حضرت زینب (س)، ادامه داد: این شخصیت بزرگ اسلام از پنج معصوم پرستاری کرد، دانش او دانشی الهی بود و عفت او الگوی جامعه ما است.

وی با اشاره به اقامه نماز باران در اصفهان به امامت آیت الله مهدوی، گفت: با حضور جمعیت بسیار خوب نمازگزاران اقدام بسیار ارزشمندی صورت گرفت.

امام جمعه اصفهان همچنین در خطبه اول نماز خشوع در نماز، ادای حقوق مالی دین، پاکدامنی را از جمله ویژگی‌های مومن برشمرد و افزود: دین اسلام دستورات بسیاری در خصوص چشم‌پوشی از حرام و زمینه‌های فساد دارد.

وی با بیان اینکه حرام خوری و انجام کار حرام انسان را از عبادت خدا و پذیرش حق دور می‌کند، ادامه داد: در روایات اسلامی بالاترین عبادت حفظ عفت و پاکدامنی دانسته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هر زمانی که خطیبی در خصوص حجاب و عفت مسائل دینی را گوشزد کند، رسانه‌های دشمن هجمه های خود را آغاز می کنند و حتی برخی افراد نادان هم با آنها همنوا می‌شود.

وی افزود: لازم است زمانی که فردی مسائل دینی را گوشزد کرد، از او حمایت کنیم، زیرا دشمن نمی‌خواهد جامعه اسلامی پاک باشد ، آنها اذعان کرده‌اند تا زمانی‌که ایمان و به ویژه حجاب و عفت از جامعه گرفته نشود نمی‌توان بر ایران تسلط پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :