عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان خواستار شد:
تابناک: عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به اينكه اعتبارات مترو اصفهان را زودتر تخصيص دهند، اظهار كرد: اصفهان نيز بايد از تجربيات تهران نيز استفاده نمايد تا به ياري خداوند مترو اصفهان نيز راه اندازي شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 26 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، نورالله صلواتي در جلسه علني امروز شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به راه اندازي 37 كيلومتر خط قطار شهري در تهران گفت: با توجه به سخنان رييس جمهور مبني بر اينكه سرعت توسعه مترو تهران مي تواند الگويي براي ساير كلانشهرهاي كشور باشد درخواست مي شود اعتبارات مترو اصفهان را زودتر تخصيص دهند.

وي افزود: اصفهان نيز بايد از تجربيات تهران نيز استفاده نمايد تا به ياري خداوند اين مهم راه اندازي شود تا شرمنده نسل‌هاي آينده نشويم.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد تصريح كرد: با توجه به وضعيت ترافيكي شهر شهرداری با مطالعه ای صحیح پيشنهاد اجرايي در خصوص ساماندهی ساعت شروع به کار مدارس و ادارات ارائه دهد تا در كاهش ترافيك صبح‌گاهي موثر باشد.

صلواتي با اشاره به اينكه آموزش و پرورش نيز بايد در اين كار پيش قدم شود، اظهار كرد: مکان یابی آموزشگاه ها و مدارس نکته بسیار مهمی است كه شاهد هستیم که تجمع مدارس و آموزشگاه‌ها در یک نقطه تاثیرات بسیار زیادی در ایجاد ترافیک و راه بندان و مزاحمت براي شهروندان خواهد داشت .

وي با تاكيد بر نظارت بر سرويس‌هاي مدارس ادامه داد: نوع برخورد رانندگان، پوشش آنها و گفتار رانندگان تکمیل کننده آموزش های مدارس است از اين رو به اين مهم توجه ويژه اي شود.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به آغاز عمليات اجرايي رينگ حفاظتي شهر اضافه كرد: با توجه به اعتقاد شهردار اصفهان مبني بر اهميت اجراي رينگ چهارم ترافيكي لازم است اجراي اين مهم تسريع يابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :