تابناک: رييس پليس راهنمايي رانندگي شهر اصفهان گفت: با توجه به هفته نخست بازگشايي مدارس، ترافيك در خيابان‌هاي اصفهان تا پايان هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 26 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ دوم ابوالقاسم چلمغاني در خصوص ترافيك امروز شهر اصفهان باتوجه به بازگشايي مدارس اظهار کرد: با توجه به تعطيلات روزهاي اخير و نداشتن حجم سنگين ترافيك در روزهاي اول مهرماه، پيش‌بيني می‌شد امروز ترافيك سنگيني در سطح شهر ايجاد شود.

وي با بيان اينكه ترافيك صبح امروز در محدوده بزرگراه‌ها سطح شهر اصفهان از ساعت 7 تا 8 و سي دقيقه بوده است، گفت: در بزرگراه‌هاي صياد شيرازي، آقابابايي و بزرگراه شهيد خرازي و رمپ‌هاي خروجي با حجم بسيار متراكم خودرو روبه رو بوده‌ايم.

رييس پليس راهنمايي رانندگي شهر اصفهان در خصوص وضعيت ترافيك‌هاي خيابان‌هاي محدوده طرح زوج و فرد افزود: در خيابان طالقاني، شمس آبادي، طيب و باب الرحمه با توجه به پروژه مترو ترافيك نسبتا سنگيني ايجاد شد كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان هفته ادامه داشته باشد.

چلمغاني خاطر نشان كرد: از ساعت 11:30 تا ساعت 13 همزمان با تعطيلي مدارس شاهد ترافيك ظهرگاهي خواهيم بود و ترافيك عصر گاهي نيز از ساعت 16 تا حداكثر ساعت 17 ادامه خواهد داشت و خيابان‌هاي شمس آبادي، نشاط و احمدآباد با ترافيك نسبتا سنگيني مواجه خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار