امسال بیش از ۵۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه بدون کارمزد از صندوق امداد ولایت به ۶ هزار و ۷۴۳ خانواده نیازمند اصفهانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 15 November 2021

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان گفت: در این مدت به چهار هزار و ۸۲۶ نفر از مددجویان وام قرض الحسنه با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارگشایی ، ارائه شده است.
سید مجتبی حجازی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان، از مهمترین راهکار‌های توانمندسازی و برون رفت از چرخه حمایتی کمیته امداد است، افزود: در این مدت ۴۳۴ فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندانی که توانایی و مهارت در حرفه‌ای خاص داشته اند، پرداخت شده است.
مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت افزود: در حوزه مسکن ، درمان و کمک هزینه دانشجویی نیز به هزار و ۴۸۳ خانوار تحت حمایت، تسهیلاتی بیش از ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارائه شد.
حجازی با اشاره به توسعه مشارکت خیران و نیکوکاران در تحقق سنت الهی قرض الحسنه، گفت: نیک اندیشان اصفهانی می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و معرفی نیازمندان برای دریافت تسهیلات در افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :