رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از اعلام درخواست صدور سند مالکیت برای 100 موقوفه شهرستان فلاورجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 15 November 2021

مجتبی جوی زادگان با اشاره به برنامه‌های در دستور کار برای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در گام نخست بازدید میدانی از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان را در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه صدور سند برای موقوفات از دیگر برنامه‌های در دستور کار در اداره اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: برای این امر طی هفته گذشته وضعیت صدور سند برای 100 موقوفه شهرستان فلاورجان را بررسی و درخواست صدور آن را برای اداره ثبت شهرستان ارسال کرده‌ایم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز مرحله نهایی صدور سند برای 13 سند موقوفه در فلاورجان انجام شده است، اضافه کرد: این روند همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.
وی همچنین بهره برداری از پروژه ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار خود در اداره اوقاف فلاورجان اعلام کرد و افزود: این پروژه تا مرحله سفت کاری پیشرفت داشته و مرحله نازک کاری آن به دلیل کمبود اعتبار انجام نشده است اما فرماندار فلاورجان برای تامین اعتبار مورد نیاز اعلام همکاری داشته‌اند.
جوی زادگان اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع و موقوفات را نیز از دیگر برنامه‌های خود در شهرستان فلاورجان دانست وافزود: اجرای نیات واقفان و وصول مطالبات را نیز در دستور کار خوداهیم داشت.
وی افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات شهرستان فلاورجان را احصا و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار را نیز در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار