رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز با نمایندگان استان اولویت نخست دولت برای اصفهان را آب بیان و دستور فعال شدن کارگروهی برای احیای زاینده‌رود را صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ 11 November 2021

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین خواسته‌ای که نمایندگان استان اصفهان در دیدار با رئیس جمهور مطرح کردند موضوع آب و ضرورت تامین آب بود.
حجت الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه نمایندگان استان در خصوص اصلاح نگاه همه مسئولان به استان مطرح شد که این موضوع نخستین ضرورت است گفت: در این دیدار علاوه بر موضوع آب، نمایندگان مسائل حوزه انتخابیه خودشان از جمله آب شرب، آب کشاورزی، پساب، اشتغال، بافت فرسوده و مسائل مشابه که بی ارتباط با موضوع آب نبود مطرح کردند.
وی گفت : مباحثی همچون عدالت در توزیع امکانات کشور، جلوگیری از پرداخت‌های نجومی و توجه به کارکنان کف دستگاه‌های اداری، مشکلات مربوط به اتباع و اینکه بخشی از کارگران ایرانی بیکار هستند، اما کارگران اتباع جای آن‌ها را گرفته اند مطرح شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه در ادامه جلسه رئیس جمهور با ابراز نگرانی برای معیشت مردم گفت: شبی نیست که برای معیشت مردم ناراحت نباشم.
وی گفت: آیت‌الله رئیسی در خصوص احیای زاینده‌رود دستور فعال شدن کارگروهی برای احیای زاینده‌رود را صادر کرد.
حجت الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه در خصوص موضوع آب و فرونشست راهکار‌هایی مطرح و مقرر شد مأموریت نخست مرکز استراتژیک ریاست جمهوری بررسی موضوع آب اصفهان و استان‌های همجوار باشد.
وی با اشاره به اینکه موضوع گردشگری نیز در این جلسه مطرح شد گفت: به وزیر گردشگری دستور داده شد تا با سفر به اصفهان در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از سرمایه‌گذاری در اصفهان هم از نمایندگان درخواست شد که به دولت کمک کنند و نمایندگان نیز اعلام آمادگی کردند تا از برنامه‌های عدالت‌محورانه و توسعه‌های استان حمایت کنند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: رئیس جمهور از نمایندگان مجلس خواست که جلوی هزینه‌ها را گرفته و به جای افزایش اعتبارات و بالا رفتن تورم، کاهش تورم در دستورکار دولت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار