در آیینی محمدعلی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری اصفهان معرفی و از خدمات حسین سیستانی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 09 November 2021

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مراسم با تاکید بر اینکه مهمترین کار در اصفهان برای مسئولان و فرماندار پیگیری مسئله آب است، گفت: اینکه کشاورزان معترض شیشه یا پنجره اداره آب را بشکنند، قطعاً محرکی در کارشان بوده، چراکه کشاورزان عاقل‌تر از آن هستند که دست به این گونه اقدامات بزنند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به شخصیت آقای سیستانی فرماندار قبلی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز فرماندار سابق اصفهان مردمی بودنش بود به طوری که در اتاقش همواره به روی مردم و مراجعه‌کنندگان باز بود.

وی گفت: کار فرماندار جدید از فرماندار قبلی راحت تر است، زیرا سه چهار فرمانداری از اصفهان جدا شدند و بخشی از بخش‌ها که تقاضای آب داشتند جدا شدند اما همچنان مشکلات آب پابرجاست.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: کشاورزان محرک دارند، به قول خودشان کف دستی که مو ندارد نمی‌شود کند، آب واقعاً نیست، منابع آبی که پنجاه سال بوده است دیگر وجود ندارد.

استاندار اصفهان هم در حاشیه جلسه معارفه فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه سیستانی با کوله باری از تجربیات فعالیت کرد و این تجربه به کمک مردم اصفهان آمد و شرایط را به سمت نگاه هم‌افزای در شهرستان پیش برد گفت:مدیری که قرار است از این پس سکاندار فرمانداری اصفهان باشد، سابقه حضور در وزارت کشور را داشته و، فرمانداران را مدیریت می‌کرده است که امیدواریم شاهد دوره طلایی فعالیت «محمد علی احمدی» در فرمانداری اصفهان باشیم.

مرتضوی افزود: اتفاقات خوبی با تغییر مدیریت در واکسیناسیون اجرا شد؛ به طوری که در اصفهان ۷۴ درصد جمعیت هدف واکسینه شدند و در تلاش هستیم این عدد را به مراتب بالاتر و قابل قبول برسانیم تا شرایط مساعد شود.

وی با تاکید بر اثرات مثبت جابجایی مدیران تصریح کرد: چه آثار خوبی در جابجایی مدیران است، اول اینکه که پویایی مجدداً به سازمان بر می‌گردد و خلاقیت را مجدداً جاری می‌کند.

مرتضوی تصریح کرد: اینکه یک انباشت تجربه در سازمان وجود دارد و یک مدیر جدید با نگاه جدید یک عددی با انباشت تجربه اضافه می‌کند و از آن اضافه می‌کند رویداد مثبتی است، البته باید در جابجایی کاری کنیم که حجت برای ما که جابجا می‌کنیم تمام باشد و مدیر جدید در سطح مدیر قبلی یا بهتر از آن باشد.

وی با بیان اینکه تغییر مدیران موجب می‌شود افراد جدید به نظام خدمت کنند، تاکید کرد: سیستانی در فرمانداری اصفهان با کوله باری از تجربه از فرمانداری‌های مختلف و معاون استاندار تلاش کرد و شرایط را به سمت نگاه هم افزا پیش برد.

استاندار اصفهان با اشاره به سابقه احمدی فرماندار جدید اصفهان گفت: مدیری که قرار است بیاید سابقه کار در وزارت کشور را داشته و از بالادست فرمانداران را مدیریت می‌کرده و به واسطه حضور در سپاه به کم و کاست اصفهان آگاه است و به دلیل تعدد مسئولیت می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی یک دوره طلایی را رقم بزند.

محمدعلی احمدی تاکید کرد: از مشکلات کلانشهر اصفهان که مسئولان به آن اشاره کردند آگاه هستم، اما باید به ظرفیت‌های مادی و معنوی اصفهان توجه کرد که می‌توان با آن اقدامات بزرگی را صورت داد.

فرماندار اصفهان ابراز داشت: می‌گویند بنده تجربه دارم، اما هر مسئولیتی بوده لطف خدا و دعای همراهان بوده و بدون لطف خدا و رهنمود افراد انقلابی هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی تصریح کرد: استاندار اصفهان پشتیبان خوبی برای من خواهد بود، همچنین امیدوارم گروه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با ظرفیت‌های مختلف کنار یکدیگر بیایند تا کار مثبتی انجام شود.

احمدی ادامه داد: ما ورودی فرمانداری را برای اهدای گل ممنوع کردیم، کسانی که گل گرفته‌اند می‌توانند آن را روز ۲۵ آبان به خانه شهدا ببرند تا بتوانیم بخشی از رشادت خانواده آنها را پاسخ دهیم.


سیستانی فرماندار سابق اصفهان هم با اشاره اینکه کشاورزان با داشتن حقابه نباید به سرنوشت کنونی دچار می‌شدند، گفت: کاهش بارش رحمت الهی و مشکلاتی همچون خشکی زاینده‌رود شرایط سختی را برای کشاورزان به وجود آورد؛ با وجود این سختی‌ها، تلاش برای فراهم کردن بهبود وضعیت آن‌ها با ایجاد مشاغل خانگی و توجه به صنایع دستی ادامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار