سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الرمان(عج) اصفهان از دستگیری اعضای یک گروهک ضدانقلاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 08 November 2021

مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)استان اصفهان گفت: اعضای این گروهک ضدانقلاب قصد برهم زدن امنیت مردم استان را داشتند.

روح‌الله حکیمی‌فر، افزود: اعضای این گروهک ضدانقلاب که قصد داشتند با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای حقیقی علیه امنیت مردم اقدام کنند، پیش از هر اقدامی در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان قرار گرفتند و دستگیر شدند.
وی افرود: توزیع شب‌نامه در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، فراخوان‌های متعدد به‌منظور برگزاری تجمع و اغتشاش، فریب برخی ساده‌لوحان و اجیر اراذل و اوباش، برنامه‌ریزی گسترده برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور از جمله اقدامات این گروه بود.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان ادامه داد: تعدادی از افراد این گروهک دستگیر و از آنها مقادیری سلاح و مهمات جنگی نیز بدست آمده است.
حکیمی‌فر با اشاره به هوشیاری و اقتدار نیروهای امنیتی برای رصد اطلاعاتی و حفظ ثبات و امنیت جامعه تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌های خود در باره اقدامات مشکوک به شماره ۱۱۴، در راه تامین امنیت جامعه سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :