هفته پنجم لیگ برتر والیبال
هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با برتری 3 بریک سپاهان در حساس ترین بازی هفته همراه بود.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 07 November 2021

هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار دلها سپهبد« قاسم سلیمانی» امروز (یکشنبه – 16 آبان ماه) با انجام چند دیدار مهم پیگیری شد، در حساس ترین رقابت این هفته تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان نقش جهان میزبان تیم لبنیات هراز آمل بود.ه در نهایت با نتیجه 3 بریک به پیروزی رسید.
تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان:
امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
مدیر تیم: رضا ایران زاد
اسامی تیم لبنیات هراز آمل:
رضا قرا، مهدی رضایی،علی رمضانی، یونس رمضانی،صابر نریمانی نژاد، مجتبی یوسفی،علی شفیعی، محمدکاظم غفاری، عرفان نوروزی،امیرحسین اسفندیار،پوریا حسین خانزاده،حسین شبان، عرفان جلالی نژاد و رافع طبری.
سرمربی: بهروز عطایی
مدیر تیم: محمد شبان پور
داوران : علیرضا غریب و محمدرضا آقایی از داوران بین المللی.
شاگردان محمدی راد بازی با تمرکز و بدون اشتباه آغاز کردند و توانستند ست های اول و دوم با نتایج 25 بر ست اول بر 18 و 25 بر 20 به پایان برسانند.
اما در ست سوم این شاگردان عطایی بودند که برتری خود را بر میزبان مدعی خود تحمیل کردند و با دریافتهای خوب و استفاده از اشتباهات سپاهان به برتری 27 بر25 برسند تا کار به ست چهارم کشیده شود در ست چهارم نیز باز تیم میمهان کار را بر سپاهان سخت کرد و دو تیم همپای یکدیگر امتیاز گرفتند، اما در نهایت این سپاهان بود که توانست با درخشش قائمی، میرزاجانپور و ملابهرامی به برتری 25 بر22 برسد و در مجموع ۳ بریک به پیروزی برسد و همچنان در صدر باقی بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار