کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش باران که از روز گذشته در پی فعالیت سامانه ناپایدار جوی، در نیمه غربی این استان شروع شده است تا بعد از ظهر امروز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 30 October 2021

حجت‌الله علی عسگریان افزود: شب و روز گذشته بارش‌های پاییزی  از مناطق مختلف استان ازجمله اردستان، بویین و میاندشت، خوانسار، فریدون‌شهر، داران و سمیرم  گزارش شد.

وی بابیان اینکه بارش خفیف برف در فریدون‌شهر گزارش‌شده است، ادامه داد: بارندگی همچنان در داران، چادگان، فریدون‌شهر ادامه دارد و برای امروز (شنبه) شرایط بارش پراکنده در نیمه شمالی و تا حدی مرکز استان وجود دارد.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بابیان اینکه این وضعیت امروز صبح و بعدازظهر در استان تداوم خواهد داشت اظهار داشت: این سامانه ناپایدار بیشتر در نیمه غربی استان فعال خواهد بود و احتمال کشیده شدن این موج ناپایدار با فعالیت ضعیف به مناطق مرکزی استان هم وجود دارد.

به گفته وی، آسمان بیشتر مناطق استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و در مناطق غربی استان بارش باران و ریزش برف خفیف در ارتفاعات استان  پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: هوای استان به نسبت سه روز گذشته گرم‌تر شده و از فردا (یکشنبه) دما کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: دمای امروز صبح اصفهان به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید که نسبت به‌روز گذشته تغییری نداشته است.

وی گرم‌ترین نقطه این استان را خور و بیابانک با ۲۲ درجه سانتی‌گراد و سردترین را بویین و میاندشت با پنج درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای کلان‌شهر اصفهان در روز یکشنبه (فردا)، هوای صاف و غبار صبحگاهی در بعدازظهر قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار