سالانه در سطح کشور
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس اصفهان باید از ظرفیت شهرداری‌ها و امکانات عمومی شهر برای امدادرسانی و کمک به مردم، استفاده بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 29 October 2021

جعفر میعادفر روز جمعه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این دانشگاه به بررسی مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان پرداخت و افزود: این موضوع در کشور و سایر استان‌های بزرگ در مسیر امدادرسانی و کمک به مردم و استقرار پایگاه‌های اورژانس اجرایی شده اما متاسفانه اصفهان تاکنون از این ظرفیت‌ها استفاده خوب و مطلوبی نداشته است.
وی برای اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس اصفهان تا پایان سال‌جاری قول مساعد داد و بیان‌کرد: اورژانس به نوعی چشم و چراغ وزارت بهداشت است و خواسته‌ها و مطالبات کارکنان اورژانس به حق است و باید در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد و برطرف شود.
میعادفر، ارتقای روحیه کارکنان اورژانس با رفع مشکلات فعلی آن‌ها را در اولویت مسائل دانست و افزود: سالانه در سطح کشور چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام می‌شود که این ماموریت‌ها داخل منازل و خانه‌های مردم است و کارکنان اورژانس به عنوان سفیران حوزه سلامت وارد منازل شده و این مسئله چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ دانش و مهارت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.
حسن نوری معاون آموزش و اعتبار بخشی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: باید با رفع مشکلات کارکنان فوریت‌های پزشکی و ارتقای انگیزه در آنها به سمت هوشمند سازی اورژانس در استان اصفهان پیش برویم به نوعی که از لحاظ گرفتن آدرس و راهبری ناوگان اورژانس و ارائه خدمات به بیماران و مصدومان بتوانیم از آخرین فناوری ها و امکانات موجود استفاده کنیم.
وی همچنین بر ارتقای کارکنان بر اساس نظام رتبه بندی و ارزیابی دانش و مهارت آنها تاکید کرد.
همچنین در این جلسه بحث کمبود نیروی انسانی به دلیل ایجاد نارضایتی در بین کارکنان حاضر و کاهش کیفیت خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی از سوی روسای سازمان اورژانس و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار