سرمربی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان می گوید استفاده از سرویسهای خوب نظم تیم راه یاب ملل را بهم زد و توانستند به برتری در این بازی برسند.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 12 October 2021

سرمربی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان می گوید استفاده از سرویسهای خوب نظم تیم راه یاب ملل را بهم زد و توانستند به برتری در این بازی برسند.
رحمان محمدی راد امروز ( سه شنبه ۲۰ مهرماه) پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل راه یاب ملل مریوان در تورنمنت چهارجانبه شهید «علی لندی» اظهار داشت :تیم راه یاب ملل مریوان تیم منظم و جنگنده ای بود ، توانستند در لحظات مختلف بازی تیم ما را تحت فشار قرار داده و آزارمان دهند، تجربه ای که داشتیم به پیروزی در این دیدار به ما کمک کرد.
وی افزود: هرچند آنها شروع خوبی داشند؛ اما استفاده از سرویس های خوب و هدفمند موجب شدتا نظم تیمی آنها از بین برود و نتیجه را عوض کنیم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه برای هر بازی برنامه جداگانه دارد،گفت: سعی کردیم تغییری در روند بدنسازی تیم نداشته باشیم، با تقسیم بازیکنان چ برنامه ای که برای هر بازی داشتیم توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
محمدی راد با بیان اینکه هنوز نظر پزشک تیم را در ارتباط با آسیب دیدگی مجدد میرزاجانپور نمی داند، تاکید کرد: میرزاجانپور در ابتدای هفته شروع خوبی در تمرینات داشت و می خواستیم در زمین نیز محک زده شود که متاسفانه آسیب دیدگی مجدد برای او ایجاد شد، امیدوارم شدت آن زیاد نباشد و بتواند با ریکاوری و درمان و در ادامه با مدارا کردن با آن تمرین و بازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار