اولین نشست صمیمی جمعی از روحانیون با سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان که با محوریت بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 10 October 2021

اولین نشست صمیمی جمعی از علما و روحانیون اصفهان با سید رضا مرتضوی، استاندار جدید اصفهان با محوریت بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها برگزار شد.

در این نشست که در مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام (چهارباغ) برگزار شد معاونان و مدیران حوزه علمیه استان، روحانیون مسئول در دستگاه‌های اداری و نهادهای انقلابی و برخی از فعالان حوزه فرهنگ حضور داشتند و هریک به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان پرداختند.

روحانیون در این نشست حمایت خود و فضلای حوزه را از دولت و استاندار اعلام کرده و از مرتضوی درخواست داشتند در طول مسئولیت خود از ارشادات و راهنمایی‌های علمای دلسوز اصفهان خاصه آیت‌الله‌العظمی مظاهری، آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و آیت‌الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان بهره بگیرند.

در ادامه برخی از روحانیون به تشریح دغدغه‌های دینی خود برای ارتقاء سطح جامعه در دولت جدید پرداختند و بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان و پرهیز از انحصارطلبی در چینش نیروهای سیاسی و دولتی تاکید ورزیدند.

سید رضا مرتضوی نیز پس از استماع نقطه‌نظرات حاضران، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای اداره استان و رفع مشکلات موجود ارائه کرد و از حسن‌نظر فضلای گران‌قدر صمیمانه تشکر نمود و تاکید داشت: با تمام توان در جهت کاهش مشکلات استان با محوریت مشورت‌خواهی از افراد متعدد متخصص و متعهد تلاش خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار