حجت الاسلام شکوری در رژه نیروهای مسلح در اولین روز هفته دفاع مقدس

31 شهریور سال 59 یادآور روزی است که رژیم بعث عراق با چراغ سبز و حمایت تمام عیار آمریکا و شوروی و رژیم های مرتجع عرب منطقه و سکوت مرگبار سازمان ملل و سایر مجامع بین المللی، ایران را مورد تهاجم هوایی ،زمینی و دریایی قرار داد.
کد خبر: ۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 22 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام شکوری در رژه نیروهای مسلح در اولین روز هفته دفاع مقدس طی سخنانی با سپاس و قدردانی از حضور اقشار مختلف جامعه بویژه خانواده معظم شهدا اظهار داشت :31 شهریور سال 59 یادآور خاطرات تلخ بی شماری است که در چنین روزی رژیم بعث عراق کشور ایران را مورد تهاجم هوایی ،زمینی و دریایی قرار داد و این تهاجم ناجوانمردانه با چراغ سبز و حمایت تمام عیار آمریکا و شوروی و رژیم های مرتجع عرب منطقه و سکوت مرگبار سازمان ملل و سایر مجامع بین المللی صورت گرفت.

امام جمعه خوی ادامه داد آمریکای جنایتکار در اثر اوج کینه ای که از ملت ایران داشت در کنار جنگ تحمیلی در چند جبهه دیگر علیه نظام می جنگید که عبارت بودند از جبهه ملی گرایان ،جبهه کردستان ،سازمان تروریستی منافقین ،سازماندهی و تجهیز سلطنت طلبان،ساواکیان ،شاه دوستان ،فراریان ضد انقلاب و بوجود آوردن موجهای مخالفت با استمرار جنگ از طریق روشنفکران ،راحت طلبان و ساده لوحان .

وی بابیان اینکه در چنین شرایط کاملا بحرانی فرزندان سپاهی ،ارتشی و بسیجی ملت ایران در اوج غربت تنهایی و بی کسی با اتکاء به قدرت لایزال در برابر همه گرگ های درنده بین المللی و منطقه ای قد علم کرده و از مکتب و وطن خود دفاع کردند.

حجت الاسلام شکوری با اشاره به دستاوردهای داخلی و بین المللی 8 سال دفاع مقدس گفت: بوجود آمدن اعتماد به نفس و خودباوری ،شکوفایی و به فعلیت رسیدن استعدادو خلاقیت جوانان ایران ،رشد و گسترش باورهای دینی ،تولد و گسترش تفکر ناب بسیجی ،گسترش فضایل اخلاقی و معنوی ،تحول بنیادین در صنایع دفاعی کشور،سنجش ظرفیت های دفاعی ملت انقلابی ایران ،بوجود آمدن تجارب ارزشمند سیاسی،اقتصادی ،فرهنگی و نظامی و تحکیم پایه های وحدت ملی و اسلامی در ملت ایران از جمله این دستاوردها می باشند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تثبت اقتدار نظام ،خنثی شدن توطئه های رژیم صهیونیستی ، زیر سوال رفتن عملکرد سازمان های بین المللی ،شکسته شدن ابهت ابرقدرتها را از جمله برکات 8 سال دفاع مقدس برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار