آغاز ثبت نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی از امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ 04 July 2024

علی رزازی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی کشور اظهار داشت: در اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی ، تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی ، دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی برگزار می شود .

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد : وزارت كشور - پست بانک - حوزه هنری انقلاب اسلامی - روزنامه رسمی کشور سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بنادر و دریانوردی - سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی - شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکتهای تابعه - گمرک جمهوری اسلامی ایران - وزارت اقتصاد و دارایی - وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دستگاه‌های اجرایی هستند که در قالب این آزمون نیروهای لازم را استخدام ميكنند .

وی ادامه داد: مراحل ثبت نام در این آزمون استخدامی در سایت مركز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc. ir منتشر شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شروع ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/١٤ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ می باشد و کارت شرکت در آزمون، از روز ۹ مردادماه ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.

رزازی افزود: آزمون در روز جمعه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از علاقه مندان و جوانان برای ثبت نام در این آزمون‌ استخدامی یادآور شد: در این آزمون استخدامی سهمیه‌ آذربایجان‌غربی موجود بوده كه در قالب آن بخشی از نیازهای نیروی انسانی استانداری آذربايجان غربى تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار