نقش تشکلهای مردم نهاد در ازدواج آسان

کد خبر: ۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس، فراز غفارزاده مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی گفت: 280 مراسم عروسی در 6 ماه دوم امسال به همت این مجموعه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تا انتهای سال 10 مورد مراسم عقد برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت، فعلا نام نویسی انجام نمیشود، ولی سال آینده با طرح‌های ابتکاری و مختلف جهت پاسخ‌گویی به جوانان گام برمی‌داریم.

غفارزاده با اظهار به اینکه در 6 ماه دوم امسال 50 سری جهیزیه به متقاضیان داده شده است، افزود: با نهادهای مختلف از جمله خانه کارگر استان و کمیته امداد امام خمینی همکاری خوبی وجود دارد.

وی گفت: کانون برای تسهیل برپایی مراسم عروسی از قبل عقد تا پایان مراسم با مبلغ 880 هزار تومان و تامین جهیزیه فقط با 2 میلیون و 900 هزار تومان تلاش می‌کند تا از این رهگذر مانع و مشکلات مالی از پیش‌‌روی جوانان برداشته شود.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد با بیان اینکه مجموعه ما خیریه نبوده و در فضایی آبرومندانه با حفظ کرامت انسانی به جوانان خدمت‌ می‌کند، خاطرنشان کرد: همه طبقه‌های اجتماعی اعم از متمکن و بی‌بضاعت می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

غفارزاده با اشاره به اینکه کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی با اخذ مجوز از وزارت کشور و فرمانداری ارومیه مشغول فعالیت است، اضافه کرد: نهادهای مختلف اعم از واحد تولیدی و صنعتی، سازمان‌ دولتی و موسسات مردم‌نهاد می‌توانند با انعقاد تفاهم‌نامه برای همکاری اقدام کنند.

غفارزاده به راه‌اندازی سامانه پیامکی 30002551131059 برای دریافت نظرها و انتقادات مردم اشاره کرد و افزود: در صورت تعامل با اقشار مختلف نسبت به اجرای ایده‌‌های برتر و طرح‌های ابتکاری گام برداشته می‌شود.

مدیر کانون ازدواج آسان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشابه این مجموعه در سراسر کشور راه‌اندازی شده و اکنون مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: چند سال از راه‌اندازی این مجموعه سپری شده و تاکنون عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار