دبیر کمیته مینی فوتبال همدان:

استعدادیابی و تجهیز زیرساخت‌ها در اولویت است

دبیر اجرایی کمیته مینی فوتبال همدان گفت: شناسایی استعداد‌های این رشته ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته در سال جاری است و درصدد هستیم مسابقات مینی فوتبال در رده‌های سنی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 19 May 2021

مرتضی کوکبی افزود: همچنین به دنبال ایجاد زیرساخت لازم برای فعالیت این رشته ورزشی هستیم. قطعا از ظرفیت زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری همدان استفاده خواهیم کرد و خوشبختانه مهندس صوفی شهردار همدان نیز به سبب ریاست هیات فوتبال و اینکه از جنس ورزش فوتبال است، حمایت لازم را خواهد داشت.

به گزارش تابناک همدان، وی بیان کرد: ما در شروع کار هستیم و قطعا با تلاش اعضای کمیته نسبت به رشد و تعالی این ورزش اقدام خواهیم کرد. در‌های کمیته مینی فوتبال بروی همگان باز است و هر فردی که می‌تواند کمک کند، از او استقبال می‌کنیم.

کوکبی خاطرنشان کرد: ترکیب اعضای کمیته را افراد باتجربه و کاردان تشکیل داده اند و هر یک سوابق ارزنده در برگزاری مسابقات، آموزش و سایر فعالیت‌های فوتبالی دارند.

دبیر اجرایی کمیته مینی فوتبال همدان بیان کرد: به زودی نسبت به نام نویسی از تیم‌ها برای برگزاری یکدوره مسابقه اقدام می‌کنیم تا استارت فعالیت این ورزش رسما در همدان کلید بخورد.

وی یادآور شد: بزودی ارکان کمیته نشست هماهنگی را برگزار می‌کنند تا ضمن تصویب برنامه ها، نسبت به اجرای تقویم اجرایی اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار