اگر تیم حمایت نشود می روم

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با اشاره به مسایلی که موجب برهم خوردن آرامش این تیم می شود، گفت: در حال حاضر فضای کاری و شرایط بسیار سختی را تحمل می کنم.
کد خبر: ۹۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 11 September 2015

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه شهرداری اردبیل،محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم شهرداری و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: من عاشق مردم اردبیل و هواداران تیم شهرداری هستم و با همین عشق در نیم فصل سال گذشته و با وجود قرار داشتن در رده یازدهم تیم را تحویل و آن را جزو مدعیان کردم.

اگر تیم حمایت نشود می روم

وی با بیان اینکه در آن مقطع هیچ کس جرات نداشت تیم را تحویل و به بالای جدول بیاورد، ادامه داد: امسال نیز با همین عشق و علاقه به مردم در تیم ماندم و اگر سرسوزنی پیش مردم محبوبیتی دارم به خاطر اخلاص و کارکردنم بوده، چراکه مردم اینها را می بینند و می دانند که ربیعی باندی و رانتی نیست و روی اخلاص کار کرده و روی آن می ایستد.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان اینکه برای موفقیت این تیم و شادی هواداران سخت کار می کنیم بطوریکه روزانه ۱۵ ساعت فعالیت مستمر دارم، ادامه داد: با این وجود اگر حمایت از تیم به شکل تغییر نکند و روزی تحملم تمام شود با همه عشقی که به مردم اردبیل دارم تیم را تحویل داده و می روم.

وی با تاکید بر اینکه این تیم تمام شور و شوق مردم اردبیل و فوتبال دوستان آن است و باید مسئولان استان تمام قد و در عمل از آن حمایت کنند، متذکر شد: به دلیل وجود مشکلات زیاد هم اکنون ۸۰ درصد انرژی من صرف موارد غیرفنی می شود، در حالی که باید روی کارهای فنی و آنالیز تیم های رقیب تمرکز داشته باشم.

ربیعی با اشاره به حاشیه های برگرفته از مشکلات که روند این تیم را تحت تاثیر قرار می دهد، ادامه داد: هفته های اخیر برای من بسیار سخت گذشته و با وجود اینکه به آرامش به عنوان اولین اصل کاری نیاز دارم، اما اکنون این آرامش را ندارم.

وی همچنین در خصوص بازی این تیم با فجرسپاسی یادآور شد: بازی را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته و با وجود ۹ نفره شدن عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم و توانستیم در این شرایط بازی را به تساوی بکشیم. نباختن به این تیم با ۹ بازیکن دست کمی از برد نداشت.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل تیم فجر را از جمله تیم های قدرتمند لیگ یک دانست و عنوان کرد: در این بازی در مجموع بهترین عملکرد را داشتیم، با اینکه اعتقاد دارم برخی مسائل در روند تیمی ما تاثیرگذار بود.

وی در خصوص داوری این دیدار حاضر به اظهار نظر نشد اما در عین حال بیان داشت: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران درخواست دارم به بحث داوری به صورت جدی بپردازند، من دست مسئولان کمیته داوران را می بوسم و می خواهم که مشکلات داوری را حل کنند.

ربیعی با بیان اینکه در سال گذشته برنامه لیگ یک تنها مرجعی بود که داوران را مورد قضاوت قرار می داد، یادآور شد: امسال این برنامه هم تعطیل شده که امیدواریم با مساعدت مسئولان صداوسیما پخش آن مجددا آغاز شود.

وی با اشاره به شرایط سخت رقابت در لیگ یک افزود: آنها نمی دانند که با چه مشکلی داریم کار می کنیم، در این شرایط وقتی اشتباه داوری نیز چاشنی کار شود، دیگر رمقی در تیم ها و مربیان نخواهد ماند.

این سرمربی جوان کشورمان اضافه کرد: در بازی امروز نیز دو بازیکن ما از زمین بازی اخراج و از بازی بعدی محروم شد که اخراج آنها نیز با حرف و حدیث همراه است، نبود آنها می تواند به ضرر ما تمام شود. اینها را باید فدراسیون و کمیته داوران رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه در این دیدار داور تمام صحنه های به اصطلاح ۵۰ به ۵۰ را به نفع فجر سوت زد، بیان داشت: یک بازیکن آنها را نیز می توانست اخراج کند که نکرد، این مشکل بزرگی برای ما است که آنها در اردبیل و در زمین خودمان اینگونه می کنند حال در بیرون از خانه چه مشکلاتی داریم خدا می داند.

ربیعی همچنین تغییر زمان بازی و عدم خضور تماشاگران پرشور اردبیلی را از دیگر عوامل تاثیرگذار در این بازی برشمرد و تصریح کرد: روند ما در بازی های ابتدایی لیگ روند قابل اعتنایی است، ما نشان داده ایم که تیم کاملی هستیم و تیم ما امروز تیم شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
اتفاىا زوتر بروى بهتر است چون شما لا ىق اىن تىىم نىستى با سىاه بازى وخاىمالى به داىى تىىم به تو دادند بازى دادن به نو,ر چشمىها همه مىدانند. چه خبر است خ دت, ا به کو چه على.چپ نزن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار