کشف ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح آرامش شهر اردبیل

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر اردبیل خبر داد و گفت: در این طرح ۳۲۴ نفر دستگیر و ۱۳۲ کیلو و ۸۹۲ گرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 28 September 2024
کشف ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح آرامش شهر اردبیل
 
به گزارش تابناک اردبیل، سردار جواد تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ از اجرای مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار داشت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان و قانون گریزان از اهداف مهم اجرای این طرح است.
وی افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکرد‌های این طرح بوده؛ که به مدت ۴ روز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاورد‌های اجرای این طرح گفت:دستگیری ۲۷۵ معتاد متجاهر، ۴۴ خرده فروش مواد مخدر و ۵ قاچاقچی، کشف ۱۳۲ کیلو و ۸۹۲ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت از دستاورد‌های مهم اجرای این طرح است.
سردار تقوی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.
 
انتهای پیام/ن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار