کشف کارگاه تولید و فرآوری غیر مجاز ادویه

امیررضا ملکی با اشاره به کشف کارگاه تولید و فرآوری غیر مجاز ادویه طی سال گذشته تاکید کرد: در این واحد، مواد خوراکی ادویه از جمله پودر فلفل و زردچوبه از مواد اولیه نامناسب نظیر نان خشک، خاک اره و مواد اولیه مجهول با افزودن رنگ‌های صنعتی غیر خوراکی تولید می‌شد که پلمب شده بود.
کد خبر: ۸۴۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 19 April 2020
مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان از معدوم‌سازی ۴۰ تن ادویه‌جات تقلبی در همدان خبر داد و گفت: سال گذشته از یک کارگاه ادویه مواد تقلبی نظیر خاک اره و نان خشک کشف و امروز معدوم‌سازی شد.

به گزارش فارس، ملکی اظهار کرد: پیرو کشف کارگاه تولید ادویه‌جات تقلبی در تابستان گذشته توسط واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت، پس از صدور حکم دادگاه برای متهم پرونده و دستور قاضی پرونده، روز گذشته معدوم شد.

وی با اشاره به معدوم‌سازی ۴۰ تن ادویه تقلبی و مواد اولیه کشف شده با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت همدان گفت: این محصول مردادماه سال گذشته کشف شد و تا صدور حکم قاضی برای متهم و دستور معدوم مواد تا امروز طول کشیده بود.

مسؤول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه از آن زمان تاکنون محموله در محل کشف توقیف و پلمب بود افزود: این کارگاه تولیدی ادویه از نان خشک و خاک اره در مواد خود استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به کشف کارگاه تولید و فرآوری غیر مجاز ادویه طی سال گذشته تاکید کرد: در این واحد، مواد خوراکی ادویه از جمله پودر فلفل و زردچوبه از مواد اولیه نامناسب نظیر نان خشک، خاک اره و مواد اولیه مجهول با افزودن رنگ‌های صنعتی غیر خوراکی تولید می‌شد که پلمب شده بود.

ملکی با بیان اینکه در موضوع سلامتی مردم اغماض نمی‌کنیم افزود: برخورد لازم در این زمینه با متخلفان صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار