اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: تابستان امسال، طرح نشاط معنوی جهت تامین اوقاف فراقت دانش‌آموزان در امامزادگان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 17 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام امیری گفت: تابستان امسال، طرح نشاط معنوی جهت تامین اوقاف فراقت دانش‌آموزان در امام‌زادگان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با همکاری نهادهای فرهنگی استان مثل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان استان و... برگزار می‌شود، افزود: این طرح در 20 امامزده استان از تاریخ سیزدهم تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و تا آخر مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در سه قالب کلاس‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و برنامه‌های ورزشی برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی این طرح نیز شامل سه بخش معارفی، مهارت‌های دهگانه زندگی و فنی و حرفه‌ای هستند.
امیری با تاکید بر اینکه روحانیان اعزامی از قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشجویان دانشکده قرآنی مربیان دوره‌های آموزشی طرح نشاط معنوی هستند، عنوان کرد: این افراد شامل 25 مبلغ از قم و پنج مبلغ از استان هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به حضور مسافران و گردشگران در ایام تابستان در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: برای استقبال از این مسافران خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه این استان برپا می‌شود، همچنین برای اسکان آن‌ها در زائرسراها نیز برنامه‌ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار