امام جمعه موقت شهرکرد:

مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم با وفاق و همدلی گام بردارند

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد از خط قرمز نظام عبور کند، گفت: مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم با اتحاد، وفاق و همدلی گام بردارند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ 30 August 2024
به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۹ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: دولتی که در نظام جمهوری اسلامی روی کار می‌آید، موروثی و سلطنتی نیست بلکه براساس رای مردم پا به عرصه می‌گذارد و طبق قوانین نوشته شده و بر مبنای قانون اساسی پیش می‌رود.
 
امام جمعه موقت شهرکرد افزود: همه دولت‌ها به جز دولت موقت با رای مردم روی کار آمده‌اند و مردم در موفقیت و شکست‌شان سهیم هستند.
 
فاطمی با بیان اینکه کسانی‌که امروز در جبهه دولت هستند باید قدردان و شاکر باشند، گفت: مسئولان جدید از این موقعیتی که مقام معظم رهبری، ملت و مجلس برایشان فراهم کردند، نهایت استفاده را ببرند و مردم را از تنگنا‌ها بیرون آورده و آرزو‌های ملت را تحقق ببخشند.
 
امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: افرادی که با این جبهه مساعد نیستند نگران نباشند، این اقدام را راه علاج و ترفندی برای خدمت به ملت بدانند چرا که براساس قانون و منویات مقام معظم رهبری تنظیم شده است.
 
فاطمی با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد از خط قرمز نظام عبور کند، بیان کرد: مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم با اتحاد، وفاق و همدلی گام بردارند.
 
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت شهید رئیسی، گفت: در جهت مسائل زیربنایی، مشکلات اقتصادی و جاده‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفت و معضلات زیادی از جمله مشکل آب حل شد.
 
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اندیشه‌های مقام معظم رهبری، گفت: قوانین در استان‌ها و شهرستان‌ها در حوزه‌ها و مسائل مختلف وضع شده است، بنابراین باید قوانین را رصد کنیم که در حین اجرا شدن به دیگر ارگان‌ها آسیب وارد نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار