می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ملت ایران همانند هشت سال دفاع مقدس، در میادین ورزشی نیز روحیه مقاومت، ایثار و شجاعت را به نمایش گذاشته‌اند و با بهره‌مندی از این روحیه، خود را برای مقابله با شرایط سخت‌تر در حوزه‌های مختلف آماده کرده‌اند.
کد خبر: ۷۴۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 06 May 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: سرمایه گذاری در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای امری ضروری است و مسئولان باید بیش از پیش به این امر توجه کنند.

پورمحمدی، حمایت از ورزش و ورزشکاران را از اولویت‌های خود در مدیریت استان نام برد و اضافه کرد: متناسب با وسع و توان خود همواره آماده حمایت از ورزشکاران و مدال آوران عزیز هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید تلاش کنیم به‌موازات تربیت‌بدنی و جسمانی، جنبه اخلاقی و جوانمردی نیز تقویت شود. در جامعه ما ورزش به این دلیل مهم است که علاوه بر مسائل جسمانی، اخلاق، شهامت، مقاومت و شجاعت را در آن یاد گرفته‌ایم. اگر کشور ما در شرایط کنونی و 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کرده به خاطر همین روحیات یعنی توجه به بعد جسمانی و اخلاقی است.
پورمحمدی در پایان گفت: قطعاً کاستی‌ها در عرصه‌های مختلف وجود دارد اما این توانایی جوانان ماست که منجر به افتخارآفرینی می‌شود.
می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان شرقی کسب کنیم

در این آیین از ورزشکاران و مدال آوران استان در مسابقات مختلف آسیایی، المپیک و پارالمپیک قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار